poniedziałek, 19 września 2016

Promocje Rossmann -49%

To już kolejna edycja wielkich promocji w drogerii Rossmann, która od wielu lat odbywa się dwa razy w roku-wiosną i jesienią. Tym razem wielkie promocje rozpoczną się wcześniej niż przypuszczano, czyli już 30 września. Jako pierwsze przecenione będą artykuły do makijażu ust i paznokci. 



Cały harmonogram promocji:
- 30 września-4 października: -49zł na szminki, błyszczyki, kredki do ust, balsamy do ust, lakiery do paznokci, zmywacze do paznokci i produkty do pielęgnacji paznokci.
- 6-11 października: -49%na tusze, eyelinery, cienie do powiek, kredki do oczu, eyelinery, paletki cieni, bazy pod cienie, rozświetlacze do powiek, produkty do brwi: kredki, cienie, woski, tusze.
- 12-17 października -49% na podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory do twarzy.

Jak zwykle w te dni do drogerii nadciągną tłumy kobiet i rozpocznie się prawdziwa walka o kosmetyki. Dosłownie! Masa panienek przepychająca się przy półkach. O zgrozo! Na dodatek wszyscy wierni mężowie i chłopacy stojący za nimi jak cienie. Ale to nic. Prawdziwie demotywujący jest widok pootwieranych i 'wymacanych' kosmetyków... Przecież tego już nikt nie kupi i aż żal patrzeć na produkt za którym leciało się przez pół miasta po to, żeby zobaczyć jak leży już bezużytecznie.

Cóż człowiek uczy się na błędach i od lat mam stałą zasadę. Udaję się do Rossmanna kilka dni przed, kiedy na spokojnie i bez stresu mogę wybrać idealne odcienie upatrzonych wcześniej produktów. Wszystko spisuje na kartce albo po prostu robię zdjęcia. W dniu rozpoczęcia promocji, wczesnym rankiem wybieram się do drogerii tuż po otwarciu i na spokojnie zbieram wszystkie łupy do koszyka, a kiedy nie mam czasu na pojawienie się w sklepie całość zamawiam online. Oszczędzam mnóstwo stresu, czasu i pieniędzy!

Podczas całego szału zakupów konkurencja nie śpi i tak o to Natura, Superpharm i Hebe walczą o klientów. Klienci na tym korzystają, bo czemu nie?! Można uzupełnić zapasy swoich sprawdzonych produktów-pewniaków. Jest to także dobry czas na testowanie nowości.W kolejnym poście dodam moje listy #cokupicwrossmann . Do tej pory super sprawdzały się na moim instagramie.

14 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj zrobiłam małe zakupy na promocji w Naturze, ale co do Rossmanna obawiam się, że mój portfel znowu zakwiczy, jak przy każdym -49% :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak wiem o Naturze. Chyba też się wybiore. Lubię te dwie drogerie razem z Rossmannem, bo mają swoje wyłączne marki.

      Usuń
  2. Nie zamierzam robić zakupów na tej promocji. jednak zamiary to jedno a praktyka to całkiem inna sprawa xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak to już jest, że promocje kuszą, a jeszcze bardziej zdjęcia dziewczyn i ich nowych zdobyczy.

      Usuń
  3. Ostatnio byłam w Rossmannie żeby na spokojnie zobaczyć co warto by było kupić. Bardzo się zawiodłam że względu na bałagan panujący w szafach,testery pomieszane z produktami do zakupu,wszystko po otwierane. Po prostu masakra. I raczej w tym roku zdecyduje się na zakupy online.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt. Rossmann mało dba o estetykę i sama zawsze mam problem z testerami...

      Usuń
    2. Racja. Dlaczego podoba mi się w drogerii laboo, bo tam mają te drogie podkłady za ladą, a jak się chce sprawdzić podkład, to pani ekspedientka daje ( z testera) trochę na rękę. Tam zawsze wiem, że podkład będzie nienapoczęty :)

      Usuń
  4. Ostatnio byłam w Rossmannie żeby na spokojnie zobaczyć co warto by było kupić. Bardzo się zawiodłam że względu na bałagan panujący w szafach,testery pomieszane z produktami do zakupu,wszystko po otwierane. Po prostu masakra. I raczej w tym roku zdecyduje się na zakupy online.

    OdpowiedzUsuń
  5. Natura już zaczęła -40% na kolorówkę 👍🏻 Kupiłam tusze świeżo wyjęte z szafy, a nawet zgrzewek, więc jest spora szansa, że w dużym stopniu ten szał mnie ominie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Naturę i Rossmanna głównie przez swoje wyłączne marki.

      Usuń
  6. Ja na promocji zamierzam kupić same najpotrzebniejsze produkty, ale jak to będzie? Tego nie wie nikt hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry pomysl mam mozliwosc pojawic sie z samego rana! pojde w twoje slady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wiedziałem o tej promocji dużo szybciej niż autorka tego bloga :D Jeżeli też chcesz dużo szybciej dowiadywać się o atrakcyjnych ofertach to zobacz aplikację, która to umożliwia

    OdpowiedzUsuń